Liczniki .................
trwa inicjalizacja, prosze czekac...dodatki na bloga
.......................................... Locations of visitors to this page ............. ....................... My birthday in:


Freewebs birthday | HotBounce

.......................................... ...........
Kategorie: Wszystkie | biżuteria | candy | do nabycia, polecam | druty | różne | szycie | szydełko
RSS
piątek, 01 czerwca 2012

Chodzi za mną taka bluzeczka, a może nawet sukienka, jeśli starczy mi wytrwałości. Na razie jestem na etapie szukania odpowiedniej włóczki bawełnianej.

Może ktoś ma jakieś sugestie?

 

piątek, 30 grudnia 2011
niedziela, 09 października 2011

Dawno nic nie pisałam. Wytłuaczenie jest proste i banalne- brak czasu. Rozpoczęłam nową pracę i związane z tym zamieszanie kompletnie mnie wykończyło. Wieczorami byłam juz tak słaba, że marzyłam tylko o poduszce. Aktualnie powoli dochodzę do siebie, poprawiłam organizacje czasem i wychodzę na prostą. Mam nawet pewne plany robótkowe, które powoli będę realizować.

Pozdrawiam wszystkich zaglądających.

poniedziałek, 09 maja 2011

Postanowiłam spróbować wykonać kilka pierścionków : połączenie włóczki i koralików. I co wy na to?

m

nmnm,nmmm

niedziela, 08 maja 2011

Dawno nie dokładałam nowych zdjęć. czas najwyzszy to naprawić oto kilka nowo wykonanych elementów biżuterii. Jeslli kogoś zainteresują , proszę o kontakt lub mały komentarz.

mmmmmmmm

niedziela, 03 kwietnia 2011

Postanowiłam spróbować uszyć dekoracje świąteczzne do kwiatów. Trochę szukałam wśród resztek tkanin i znalazłam kilka, które mogłam wykorzystać. To dopiero począrtki, ale myślę , że będzie tego więcej , bo bardzo mi się spodobało. Co o tym sądzicie?

wtorek, 22 lutego 2011

Tym razem pokazuję moje nowe nabytki z szafy, prosto spod mojej igły. Włąsnie uszyłam dla siebie spódniczki. Czerwona, jest trochę ciemniejsza i za bardzo nie widać detali. Jest zrobiona na wersję sportową, do adidasów lub balerinek. Druga z tafty prosta, a za razem elegancka, do ozdoby dołożyłam kokardę. Wygląda to całkiem, całkiem.

W szafie zalega mi jeszcze kilka tkanin, wiec z pewnością coś jeszcze dojdzie. Przydadzą się na wiosnę. W tym roku ma być bardzo kolorowo w trendach.

 

niedziela, 06 lutego 2011

Zrobiam moje pierwsze mitenki. Wyszły całkiem nie źle, choć mam kilka uwag. Następne będą lepsze, już  wiem o co chodzi. Nawet mój syn zażyczył sobie takie , tylko czrne, więc idę szukać włóczki i do roboty. Wykonanie zajęło mi 1 wieczór, więc problemu nie bedzie.bn

czwartek, 03 lutego 2011

Zrobiłam sobie berecik, właściwie powinnam napisać berecisko, bo wyszedł ogromny, efekt niezamierzony, ale i tak mi się podoba . Tylko nie jestem przekonana do tego czy dobrze w nim wyglądam . Przetestuje go w ciagu nalbliższych dni, to się zobaczy.  Zawsze mogę go przerobić na kolejną parę skarpet.:-D

mn,

Zrobiłam łącząc włóczkę akrylową z bawełnianą, wyszło ok. 60 g, druty nr 3mm.

środa, 19 stycznia 2011

I tak nie wiadomo , jak ( właściwie, to wiadomo) nastał nowy rok. Robótkowo niewiele  się dzieje, zrobilam tylko kolejną parę skarpet, czekaja tylko na zrobienie foty. Aktualnie próbuję zrobić czapkę, ale  jeszcze nie wiem co z tego wyjdzie, a raczej , jak moja głowa będzie sie w tym prezentować.

 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 25